Wednesday, May 28, 2014

KELANTAN LAGI! APA NAK JADI! 38 LELAKI ROGOL DAN LIWAT BUDAK 15 TAHUN!



6 comments:

manjung said...

Apa nak jadi la binatang2 Ni...aku harap dalam lokap nanti polis belasah binatang2 Ni cukup2. Tak ingat ka kamu semua Ada adik perempuan Ada kakak Ada emak. Bagaimana kalau ianya berlaku pada keluarga kamu...

Anonymous said...

PAS selama ini riuh duk canang konon dapat tarbiyah DAP utk terima Islam TAPI dah jadi sebaliknya. DAP la pulak duk tarbiyah PAS supaya tolak hudud dan dh berjaya pun. Udah la yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. Kelantan bakal sekali lagi menang acara tahunan penagih ketamin teramai dalam Malaysia. Dan 90.99% daripadanya adalah anak Melayu Islam. Belum lagi masuk cerita anak gadis Kelantan yang buang bayi kat KL Selangor sana kerana terlalu enjoy duduk berjauhan dgn ibubapa.

Takbir!

Anonymous said...

oh Kelantanku.. WHY? WHY? WHY?

Anonymous said...

Byk sgt berpolitik itu pasal anak anak tidak dapat didikan ugama sempurna hingga tak berakhlak.

Anonymous said...

Org kelantan...
Jahat mcm setan
Alim pun dia
Perogol pun dia
Makan anak sendiri pun dia
Main2 dgn HUDUD pun dia !!!

Apa jenis kejahatan yg org Kelantan x buat ? Haramjadah punya kelantan

Anonymous said...

kelantan diperintah ulamak2 pas terhebat di malaysia....pas dah tarbiah kelantan jadi orang baik2....rioh rendah dengan cerita hudud.....cakap depan org melayu begini....cakap depan dap begitu....alahai pas....negeri yg mereka pimpin pun jenayah menjadi2....