Sunday, May 4, 2014

PENERANGAN GST OLEH MUSLIMAH PAS PALING BODOH DIDUNIA..HEHEHEEHEHE



Tetap Ada Macai Yang Percaya!

8 comments:

Anonymous said...

X memalukn ke? Semata2 nk serang kerajaan...perbodohkn diri sendiri. Xke rasa bersalah membuat fitnah ke ats kerajaan. Kalau mende salah...ckp salah...kalau betul ckp betul....jgn menidakkn perkara yg betul semata2 kerana dendam yg begitu mendalam terhdp UMNO...smpikn betul ngan salah....hentam je.

Anonymous said...

PAS....tolong jadi cerdik sekejap. Kaji dulu apa itu GST...baca habis2, faham sedalam2nya.... pastu baru komen berdsarkn ilmu. Bkn sentimen. Cuma aku tngk dlm PAS....sentimen yg bergerak dulu dari ilmu. Asal dtg dari kerajaan je...semua x baik.x bagus. Ade gk perkara dri kerajaan yg aku x setuju....tpi..tengok2 la...kalau x betul...kite perbetulkn...kalau betul dan ade kebaikkan...knp nk tentang pulak. Gile sgt2 le dieorg ni.

Anonymous said...

Siapa pompuan ni, sekolah setakat mana, dalam GST nanti, barang dapur mana ada GST, pampers anak mana ada GST, susu anak mana ada GST, jadi apa cerita, buang image islam tu kalau nak menipu, macam anwar menipu, putar belit, carilah dosa cara spt tak bagi laki makan malam ke, jangan lah cari dosa menipu putar belit rakyat,,tak terampun dosa tu nanti...aku dah tentu tak ampun dosa sebab buat aku terasa..sekolah takat LCE tak pas kot..

berasiam said...

bodoh ke bangang ker penerangannya, sekurang-kurangnya mereka mengambil inisiatif untuk memberi "penerangan". umno bahagian diminta beri taklimat kepada pimpinan cawangan pun tidak mahu ambil peduli. mana yang lagi cerdik. tak ke mana jika hanya mengutuk usaha pihak lain sedangkan sendiri berdiam diri.

Anonymous said...

geng sabu, mahfuz lah ni asal boleh cakap, dia cakap tapi facts tak da lansung, balik layan laki lagi baik, banyak pahala dapat..jangan balik nanti..cakap..sori lah bang I penat, lain kali lah bang, tadi I demo jalan berbatu batu, suara pun serak terpekik terlolong tadi..nanti I bagi special ya bang..menong lah bang mat tak dapat minah keletihan berdemo..

mior said...

Ala..tang demo GST berani la sembang kencang..cer cube ckp kami PR mnykg hudud dilaksanakan di dpn kafirun puak2 PR..bodohnye ahlul PAS yg tolol

Anonymous said...

manusia paling degil wujud di malaysia. dah la degil, bodoh pulak tu. yg malangnya sidegil dan sibodoh tu memakai pakaian muslim. inikah rupa sebenar muslim? mohon pencerahan...

Anonymous said...

Bodohnya betina ni.......Buat malu makbapak aja .......Tentu berbau hancing dan busuk sebab tak mandi .........