Wednesday, June 18, 2014

MANSUH KUASA MAIS- PAS TAGIH SIMPATI UNDI KRISTIAN!


PAS BETUL2 SANGAP UNDI KRISTIAN


4 comments:

Salleh said...

PAS betul2 dh gile. Dulu aku hormat PAS....skrg ni...aku anggap PAS parti sewel. Dh nk kata mcm ular pn boleh la....berbelit2. Setiap ape yg berlaku....yg tidak menyebelahi org islam...dan mesra kafir...itu yg disokong PAS. Aku rasa elok PAS bubar je...pastu join same PKR. Itu selayaknye. Jgn nk cemarkn nama islam. Ckp islam, pakaian islam...tpi tindak tanduk....kacau bilau...haru biru. Kebnyakan tidak langsung menyebelahi islam. Dulu dlm ceramah ckp..bile PAS dpt je memerintah...nk tutup kedai2 arak. Skrg ni...ade x tutup kedai arak kt selangor.... ok le x boleh tutup...tpi bile kes JAIS dan Dato Hassan Ali dlu...pasal kedai arak, last2 Dato Hassan Ali kena tendang. Aku igt PAS nk pertahankn Dati Hassan. Start waktu tu aku dh rasa PAS dh main pelik sgt. Dan mmg terbukti smpi hari ni...setiap isu ditimbulkan DAP psl islam...PAS akan akur. Islam makin hari dihina...dan PAS yg katanya berteraskn islam...tidak nmpk mempertahankn nya. Malah kalau dlm islam kita tidak boleh memaki dan memfitnah org...tpi PAS dlm ceramah....itu le bahan seronoknye. Memalukn..memualkn...Bgi org yg berilmu dan tidak diresapi dendam gile terhdp org lain... tentu akan nmpk betapa gile nye PAS.

Anonymous said...

Bukan sangap
Itu BARUA namanya !!

Anonymous said...

Ini lah dia pengkhianat agama ALLAH. Politik lebih utama dari menjaga kesucian islam. Ini semua puak yang tidak takut dengan ALLAH. Kenapa benci sangat dengan Islam?

Anonymous said...

PAS sinonim dangan Parti Ajaran Sesat ..terbukti ... disokong pulak oleh Majlis Ularmak Mereka... Presiden Parti dah Jadi tunggul...