Saturday, August 29, 2015

TUN MADEY KENA TIPU DENGAN MALAYSIAKINI?



3 comments:

Anonymous said...

Malaysiakini akbar yang mempunyai agenda nak dipercayai, ingatkan rakyat biasa saja kena kelentong org bijak pandai pun percayai jugak. Selama ni apa saja mengenai dato najib ditokok tambah isu nya supaya rakyat org melayu membencinya. Itulah agenda malaysiakini.

Anonymous said...

Tak payah nak provok TDM... tak payah nak tuduh orang itu, orang ini.... lihatlah najis yang terpalit di muka kita, siapa punya angkara sehingga rakyat yang dulunya anti bersih, kini sanggup turun meramaikan demo? adakah mereka suka benda2 mcm ni kalau hidup mereka tidak tertekan? keburukan pemerintahan sekarang membuatkan semua rakyat benci kpd kerajaan... fullstop.

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA